Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Subaru REX II 700 (1982.08-1989.06) 37km » 86-0824 elstock
wybrany samochód: 
Subaru Rex Ii 700 (1982.08-1989.06) 37km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 86-0824 ELSTOCK

86-0824 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 86-0824
258.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

86-0824

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów87-0824
Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Strona zabudowyza osią
Ograniczenia producentaBOSCH
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]38
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]10
Typ tarczy hamulcowejpełny
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]264
MateriałAluminium
Ciężar netto [kg]1,5
nr EAN5704651273695

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 86-0824 ELSTOCK

Koszt kaucji: 188.62 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. OPEL T. ZAFIRA 00-05 LE
numery OEM:
OPEL      542300
OPEL      542308
OPEL      9193980
OPEL      9196456
OPEL      93171071
VAUXHALL      9196456
VAUXHALL      93171071
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 86-0824 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 86-0824 ELSTOCK:

2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu