Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Alfa Romeo ALFASUD Sprint (902_) 1.5 (902.A5) (1979.07-1987.01) 95km » 86-1013 elstock
wybrany samochód: 
Alfa Romeo Alfasud Sprint (902_) 1.5 (902.a5) (1979.07-1987.01) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 86-1013 ELSTOCK

86-1013 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 86-1013

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

86-1013

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów87-1013
Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Strona zabudowyprzed osią
Ograniczenia producentaNBK
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]32
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]9
Typ tarczy hamulcowejpełny
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]251
MateriałStal
Ciężar netto [kg]1,8
nr EAN5704651299725

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 86-1013 ELSTOCK

Koszt kaucji: 175.29 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. MAZDA T. MX-5 1,6-1,8 16V 93-05 LE
numery OEM:
MAZDA      NA75-26-71X
MAZDA      NAZ5-26-99ZC
MAZDA      NAZ52699ZB
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 86-1013 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 86-1013 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu