Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Toyota HIGHLANDER / KLUGER (_U2_) 3.3 (MCU23_, MCU23R) (2003.08-2007.05) 233km » 86-1339 elstock
wybrany samochód: 
Toyota Highlander / Kluger (_u2_) 3.3 (mcu23_, Mcu23r) (2003.08-2007.05) 233km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 86-1339 ELSTOCK

86-1339 Zacisk hamulca ELSTOCK
443.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

86-1339

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów87-1339
Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Strona zabudowyza osią
Ograniczenia producentaBREMBO
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]44
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]22
Typ tarczy hamulcowejpełny
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]280
MateriałStal
Ciężar netto [kg]5,6
nr EAN5704651307864

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 86-1339 ELSTOCK

Koszt kaucji: 175.29 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. IVECO T. DAILY 89-06 LE
numery OEM:
IVECO      42530362
IVECO      42536174
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 86-1339 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 86-1339 ELSTOCK:

2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu