Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 2.3 dCi 135 FWD (EV0N, HV0N, UV0N, EV08, HV08, UV08) (2014.07-???) 136km » 86-1649 elstock
wybrany samochód: 
Renault Master Iii Platforma / Podwozie (ev, Hv, Uv) 2.3 Dci 135 Fwd (ev0n, Hv0n, Uv0n, Ev08, Hv08, Uv08) (2014.07-???) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 86-1649 ELSTOCK

86-1649 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 86-1649
259.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:1 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

86-1649

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów87-1649
Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Strona zabudowyza osią
Ograniczenia producentaTRW
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]38
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]11
Typ tarczy hamulcowejpełny
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]274
MateriałAluminium
Ciężar netto [kg]1,6
nr EAN5704651355179

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 86-1649 ELSTOCK

Koszt kaucji: 175.29 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. RENAULT T. SCENIC/GRAND SCENIC 03- LE
numery OEM:
RENAULT      32063989
RENAULT      7701208263
RENAULT      7701209055
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 86-1649 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 86-1649 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.