Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Skoda RAPID (NH3, NK3, NK6) 1.4 TSI (2012.07-2015.06) 122km » 86-1826 elstock
wybrany samochód: 
Skoda Rapid (nh3, Nk3, Nk6) 1.4 Tsi (2012.07-2015.06) 122km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 86-1826 ELSTOCK

86-1826 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 86-1826
884.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

86-1826

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów87-1826
Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Strona zabudowyprzed osią
Ograniczenia producentaTRW
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]38
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]12
Typ tarczy hamulcowejpełny
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]282
MateriałAluminium
Ciężar netto [kg]3,4
Wyposażenie pojazdudo pojazdów z elektrycznym hamulcem postojowym
dla numeru PR1KU
Ograniczenia producentaAlways Cross by OE
nr EAN5704651369206

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 86-1826 ELSTOCK

Koszt kaucji: 409.01 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. VW T. PASSAT 1,4-2,0 TDI 05-10 LE
numery OEM:
VOLKSWAGEN      3C0615403
VOLKSWAGEN      3C0615403E
VOLKSWAGEN      3C0615403G
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 86-1826 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 86-1826 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu