Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mitsubishi L 300 III Autobus (P0_W, P1_W, P2_W, P3_W) 2.4 4WD (P24W) (1986.11-1990.12) 109km » 86-1877 elstock
wybrany samochód: 
Mitsubishi L 300 Iii Autobus (p0_w, P1_w, P2_w, P3_w) 2.4 4wd (p24w) (1986.11-1990.12) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 86-1877 ELSTOCK

86-1877 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 86-1877
295.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:1 szt. wysyłka Poniedziałek
:1 szt. wysyłka Wtorek

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

86-1877

dostawca:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów87-1877
Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Strona zabudowyza osią
Ograniczenia producentaAKEBONO
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]38
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]20
Typ tarczy hamulcowejwentylowany
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]284
MateriałStal
Ciężar netto [kg]2
nr EAN5704651409520

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 86-1877 ELSTOCK

Koszt kaucji: 128.55 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. MITSUBISHI T. SPACE WAGON 2,0-2,4 GDI 98-04 LE
numery OEM:
MITSUBISHI      MR475591
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 86-1877 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 86-1877 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.