Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Renault MASTER III Furgon (FV) 2.3 dCi 125 RWD (FV0C, FV0D, FV0H, FV0J, FV0A, FV0K) (2010.02-???) 125km » 86-1932 elstock
wybrany samochód: 
Renault Master Iii Furgon (fv) 2.3 Dci 125 Rwd (fv0c, Fv0d, Fv0h, Fv0j, Fv0a, Fv0k) (2010.02-???) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 86-1932 ELSTOCK

86-1932 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 86-1932
300.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:2 szt.
:3 szt. wysyłka Wtorek
:3 szt. wysyłka Środa

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

86-1932

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów87-1932
Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Strona zabudowyza osią
Ograniczenia producentaTRW
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]38
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]11
Typ tarczy hamulcowejpełny
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]274
MateriałAluminium
Ciężar netto [kg]1,9
Wyposażenie pojazdudo pojazdów z elektrycznym hamulcem postojowym
nr EAN5704651420747

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 86-1932 ELSTOCK

Koszt kaucji: 409.01 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. RENAULT T. GRAND SCENIC 1,2-2,0 09- LE
numery OEM:
RENAULT      440118013R
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 86-1932 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 86-1932 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.