Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mitsubishi L200 / TRITON (KA_T, KB_T) 2.5 DI-D (KA4T) (2010.04-2015.12) 128km » 86-2017 elstock
wybrany samochód: 
Mitsubishi L200 / Triton (ka_t, Kb_t) 2.5 Di-d (ka4t) (2010.04-2015.12) 128km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 86-2017 ELSTOCK

86-2017 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 86-2017
287.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Czwartek
4 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

86-2017

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów87-2017
Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Strona zabudowyza osią
Ograniczenia producentaTRW
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]41
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]12
Typ tarczy hamulcowejpełny
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]278
MateriałAluminium
Ciężar netto [kg]1,5
nr EAN5704651434621

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 86-2017 ELSTOCK

Koszt kaucji: 128.55 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. FIAT T. CROMA 1,8-2,2 16V 05- LE
numery OEM:
FIAT      735364069
FIAT      77363644
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 86-2017 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 86-2017 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu