Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Volkswagen AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion (2016.06-???) 163km » 86-2037 elstock
wybrany samochód: 
Volkswagen Amarok (2ha, 2hb, S1b, S6b, S7a, S7b) 3.0 Tdi 4motion (2016.06-???) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 86-2037 ELSTOCK

86-2037 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 86-2037
190.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

86-2037

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów87-2037
Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Strona zabudowyza osią
Ograniczenia producentaTRW
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]36
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]12
Typ tarczy hamulcowejpełny
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]302
MateriałStal
Ciężar netto [kg]2
dla numeru PR1LT
nr EAN5704651434706

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 86-2037 ELSTOCK

Koszt kaucji: 128.55 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. LAND ROVER T. FREELANDER 2,2 TD4 4X4 06-14 LE
numery OEM:
LAND ROVER      LR001026
LAND ROVER      LR006764
LAND ROVER      LR027851
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 86-2037 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 86-2037 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu