Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Suzuki ALTO I (0S) 0.8 (SS80) (1982.06-1984.08) 39km » 86-2372 elstock
wybrany samochód: 
Suzuki Alto I (0s) 0.8 (ss80) (1982.06-1984.08) 39km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 86-2372 ELSTOCK

86-2372 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 86-2372
355.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:1 szt.
Wtorek:4 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

86-2372

producent:

ELSTOCK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów87-2372
Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Strona zabudowyza osią
Ograniczenia producentaATE
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]40
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]12
Typ tarczy hamulcowejpełny
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]268
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]292
MateriałStal
Ciężar netto [kg]2,5
nr EAN5704651823999
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 86-2372 ELSTOCK

Koszt kaucji: 171.60 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. OPEL T. ASTRA/ZAFIRA 1,3-2,0 10- LE
numery OEM:
OPEL      13300885
OPEL      542377
OPEL      95520078
VAUXHALL      13300885
VAUXHALL      95520078
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 86-2372 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 86-2372 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.