Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mercedes-benz SPRINTER 3-t Platforma / podwozie (B906) 213 CDI (906.111, 906.113, 906.211, 906.213) (2009.03-2016.05) 129km » 86-2582 elstock
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 3-t Platforma / Podwozie (b906) 213 Cdi (906.111, 906.113, 906.211, 906.213) (2009.03-2016.05) 129km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 86-2582 ELSTOCK

86-2582 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 86-2582
458.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

86-2582

producent:

ELSTOCK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów87-2582
Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Strona zabudowyza osią
Ograniczenia producentaNISSIN
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]34
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]9
Typ tarczy hamulcowejpełny
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]260
MateriałStal
Ciężar netto [kg]2,1
nr EAN5704651842716

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 86-2582 ELSTOCK

Koszt kaucji: 270.60 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. HONDA T. CR-Z/INSIGHT/JAZZ 1,3-1,5 09- LE
numery OEM:
HONDA      43019-SZT-G00
HONDA      43019-TM8-G00
HONDA      43019-TM8-G01
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 86-2582 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 86-2582 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu