Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 3.0 TDI quattro (2014.09-2018.09) 218km » 86-3100 elstock
wybrany samochód: 
Audi A6 C7 Avant (4g5, 4gd) 3.0 Tdi Quattro (2014.09-2018.09) 218km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 86-3100 ELSTOCK

485.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

86-3100

producent:

ELSTOCK

Status produktu: Normalny
Opcja wyposażeniaCaliper Carrier (-)
parzyste numery artykułów87-3100
Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Strona zabudowyprzed osią
Ograniczenia producentaBOSCH
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]48
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]22
Typ tarczy hamulcowejwentylowany
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]300
MateriałStal
nr EAN5704651072304

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 86-3100 ELSTOCK

Koszt kaucji: 135.30 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. VW T. AMAROK 2,0-3,0 TDI 11- LE
numery OEM:
VOLKSWAGEN      2H6615423
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 86-3100 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 86-3100 ELSTOCK:

2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu