Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 87-0412 elstock

Zacisk hamulca 87-0412 ELSTOCK

87-0412 Zacisk hamulca ELSTOCK
285.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

87-0412

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów 86-0412
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
Strona zabudowy za osią
Ograniczenia producenta ATE
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy stały
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm] 33
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 10
Typ tarczy hamulcowej pełny
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 270
Materiał Stal
Ciężar netto [kg] 1,8
nr EAN 5704651285223

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 87-0412 ELSTOCK

Koszt kaucji: 148.83 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. FORD T. ESCORT 1,3-2,0 90-00 PR
numery OEM:
FORD      1138606
FORD      1478515
FORD      6483474
FORD      7114002
FORD      91AB-2L590-BC
FORD      91AX-2L590-BC
FORD      R91A-X2L590-BC
KIA      0K205-49980
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 87-0412 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 87-0412 ELSTOCK:

2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu