Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 87-0497 elstock

Zacisk hamulca 87-0497 ELSTOCK

87-0497 Zacisk hamulca ELSTOCK
192.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

87-0497

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów 86-0497
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
Strona zabudowy za osią
Ograniczenia producenta ATE
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy stały
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm] 38
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 9,6
Typ tarczy hamulcowej pełny
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 295
Materiał Stal
Ciężar netto [kg] 2,8
nr EAN 5704651285957

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 87-0497 ELSTOCK

Koszt kaucji: 262.94 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. VOLVO T. C70/S70/V70 97-05 PR

Zacisk hamulca 87-0497 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Zacisk hamulca 87-0497 producenta ELSTOCK

VOLVO

3516318, 35163187, 3546492, 35464924, 5003813, 50038132, 9157440, 91574400

numery OEM:
VOLVO      3516318
VOLVO      35163187
VOLVO      3546492
VOLVO      35464924
VOLVO      5003813
VOLVO      50038132
VOLVO      9157440
VOLVO      91574400
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 87-0497 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 87-0497 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.