Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Iveco TRAKKER I AD410T38 (2007-2012) 379km » 87-0497 elstock
wybrany samochód: 
Iveco Trakker I Ad410t38 (2007-2012) 379km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 87-0497 ELSTOCK

87-0497 Zacisk hamulca ELSTOCK
195.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

87-0497

producent:

ELSTOCK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów86-0497
Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Strona zabudowyza osią
Ograniczenia producentaATE
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy stały
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]38
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]9,6
Typ tarczy hamulcowejpełny
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]295
MateriałStal
Ciężar netto [kg]2,8
nr EAN5704651285957

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 87-0497 ELSTOCK

Koszt kaucji: 262.94 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. VOLVO T. C70/S70/V70 97-05 PR
numery OEM:
VOLVO      3516318
VOLVO      35163187
VOLVO      3546492
VOLVO      35464924
VOLVO      5003813
VOLVO      50038132
VOLVO      9157440
VOLVO      91574400
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 87-0497 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 87-0497 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu