Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Chrysler 300C Touring (LX, LE) 5.7 (2004.09-2010.12) 340km » 87-0519 elstock
wybrany samochód: 
Chrysler 300c Touring (lx, Le) 5.7 (2004.09-2010.12) 340km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 87-0519 ELSTOCK

87-0519 Zacisk hamulca ELSTOCK
353.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

87-0519

producent:

ELSTOCK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów86-0519
Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Strona zabudowyza osią
Ograniczenia producentaATE
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy stały
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]40
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]12
Typ tarczy hamulcowejpełny
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]290
MateriałStal
Ciężar netto [kg]3,2
nr EAN5704651286022

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 87-0519 ELSTOCK

Koszt kaucji: 262.94 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. DB T. W140/S210 2,0-4,3 91-03 PR
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0004209383
MERCEDES-BENZ      A0004209383
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 87-0519 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 87-0519 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu