Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 87-1280 elstock

Zacisk hamulca 87-1280 ELSTOCK

87-1280 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 87-1280
289.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

87-1280

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów 86-1280
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
Strona zabudowy przed osią
Ograniczenia producenta KASCO
Typ zacisku hamulca Zacisk pływający
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm] 43
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 20
Typ tarczy hamulcowej wentylowany
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 315
Materiał Stal
Ciężar netto [kg] 2,1
nr EAN 5704651311557

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 87-1280 ELSTOCK

Koszt kaucji: 128.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. KIA T. SORENTO 2,4-3,5 V6 4WD 02- PR
numery OEM:
KIA      58230-3E000
KIA      58230-3E600
KIA      582303
KIA      582303E000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 87-1280 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 87-1280 ELSTOCK:

2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu