Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi TT Roadster (8J9) 3.2 V6 quattro (2007.03-2010.06) 250km » 87-1844 elstock
wybrany samochód: 
Audi Tt Roadster (8j9) 3.2 V6 Quattro (2007.03-2010.06) 250km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 87-1844 ELSTOCK

87-1844 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 87-1844
819.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:2 szt. wysyłka Wtorek
:2 szt. wysyłka Środa

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

87-1844

producent:

ELSTOCK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów86-1844
Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Strona zabudowyprzed osią
Ograniczenia producentaTRW
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]41
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]22
Typ tarczy hamulcowejwentylowany
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]310
MateriałAluminium
Ciężar netto [kg]2,2
Wyposażenie pojazdudo pojazdów z elektrycznym hamulcem postojowym
nr EAN5704651403696
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 87-1844 ELSTOCK

Koszt kaucji: 409.01 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. VW T. PASSAT 3,6 R36 4 MOTION 07-10 PR
numery OEM:
VOLKSWAGEN      3C0615404A
VOLKSWAGEN      3C0615404F
VOLKSWAGEN      3C0615404J
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 87-1844 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 87-1844 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.