Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi 80 B4 sedan (8C2) 1.9 TDI (1991.09-1994.12) 90km » 87-1852 elstock
wybrany samochód: 
Audi 80 B4 Sedan (8c2) 1.9 Tdi (1991.09-1994.12) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 87-1852 ELSTOCK

87-1852 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 87-1852
189.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

87-1852

producent:

ELSTOCK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów86-1852
Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Strona zabudowyprzed osią
Ograniczenia producentaTRW
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]30
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]8
Typ tarczy hamulcowejpełny
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]258
MateriałStal
Ciężar netto [kg]1,3
nr EAN5704651403801

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 87-1852 ELSTOCK

Koszt kaucji: 128.55 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. DB T. W169/W245 1,5-2,0 04-12 PR
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      1694200883
MERCEDES-BENZ      1694201683
MERCEDES-BENZ      A1694200883
MERCEDES-BENZ      A1694201683
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 87-1852 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 87-1852 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu