Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Bmw Z3 Roadster (E36) 1.8 i (1995.10-1998.10) 116km » 87-1971 elstock
wybrany samochód: 
Bmw Z3 Roadster (e36) 1.8 I (1995.10-1998.10) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 87-1971 ELSTOCK

87-1971 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 87-1971
341.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

87-1971

producent:

ELSTOCK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów86-1971
Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Strona zabudowyprzed osią
Ograniczenia producentaMANDO
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]40
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]20
Typ tarczy hamulcowejwentylowany
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]303
MateriałStal
Ciężar netto [kg]2,2
nr EAN5704651428439

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 87-1971 ELSTOCK

Koszt kaucji: 204.51 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. OPEL T. ANTARA 2,4-3,2 V6 06- PR
numery OEM:
OPEL      20993775
OPEL      22803713
OPEL      4804641
OPEL      4808864
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 87-1971 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 87-1971 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu