Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Kia PROCEED (CD) 1.0 T-GDI (2018.10-???) 120km » 87-1992 elstock
wybrany samochód: 
Kia Proceed (cd) 1.0 T-gdi (2018.10-???) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 87-1992 ELSTOCK

87-1992 Zacisk hamulca ELSTOCK
279.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

87-1992

producent:

ELSTOCK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów86-1992
Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Strona zabudowyza osią
Ograniczenia producentaBOSCH
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]45
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]22
Typ tarczy hamulcowejwentylowany
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]285
MateriałStal
Ciężar netto [kg]4,7
nr EAN5704651430814

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 87-1992 ELSTOCK

Koszt kaucji: 175.29 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. DB T. SPRINTER 96-06 PR
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0024203583
MERCEDES-BENZ      A0024203583
VOLKSWAGEN      2D0615424C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 87-1992 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 87-1992 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu