02.05 infolinia nieczynna
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi TT Roadster (FV9, FVR) 2.0 TDI (2014.11-???) 184km » 87-2218 elstock
wybrany samochód: 
Audi Tt Roadster (fv9, Fvr) 2.0 Tdi (2014.11-???) 184km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 87-2218 ELSTOCK

87-2218 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 87-2218
731.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

87-2218

producent:

ELSTOCK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów86-2218
Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Strona zabudowyprzed osią
Ograniczenia producentaTRW
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]43
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]12
Typ tarczy hamulcowejwentylowany
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]330
MateriałStal
Ciężar netto [kg]3,4
Wyposażenie pojazdudo pojazdów z elektrycznym hamulcem postojowym
nr EAN5704651828451

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 87-2218 ELSTOCK

Koszt kaucji: 292.15 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. AUDI T. A4/A5/Q5 3,0-4,2 QUATTRO 07-15 PR
numery OEM:
AUDI      8K0615404
AUDI      8K0615404A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 87-2218 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 87-2218 ELSTOCK:

2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu