Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Volkswagen PASSAT B7 (362) 2.0 TDI 4motion (2010.08-2013.01) 170km » 87-2312 elstock
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B7 (362) 2.0 Tdi 4motion (2010.08-2013.01) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 87-2312 ELSTOCK

87-2312 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 87-2312
363.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

87-2312

producent:

ELSTOCK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów86-2312
Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Strona zabudowyza osią
Ograniczenia producentaSUMITOMO
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]45
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]18
Typ tarczy hamulcowejwentylowany
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]312
MateriałStal
Ciężar netto [kg]2,1
nr EAN5704651472005

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 87-2312 ELSTOCK

Koszt kaucji: 202.95 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. TOYOTA T. LAND CRUISER 3,0 D-4D 02-09 PR
numery OEM:
TOYOTA      47730-35170
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 87-2312 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 87-2312 ELSTOCK:

2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu