Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Kia SELTOS (SP2, SP2I) 1.6 T-GDi 4WD (SP2) (2019.09-???) 177km » 87-2584 elstock
wybrany samochód: 
Kia Seltos (sp2, Sp2i) 1.6 T-gdi 4wd (sp2) (2019.09-???) 177km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 87-2584 ELSTOCK

87-2584 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 87-2584
518.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

87-2584

producent:

ELSTOCK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów86-2584
Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Strona zabudowyza osią
Ograniczenia producentaATE
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]38
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]11
Typ tarczy hamulcowejpełny
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]302
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]316
MateriałStal
Ciężar netto [kg]2,8
Wyposażenie pojazdudo pojazdów z elektrycznym hamulcem postojowym
nr EAN5704651842761

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 87-2584 ELSTOCK

Koszt kaucji: 405.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. FORD T. GALAXY/KUGA/MONDEO/S-MAX 14- PR
numery OEM:
FORD      2208756
FORD      5317612
FORD      DG9C-2D25-0D
FORD      DG9C-2D252-AB
FORD      HG9C-2D252-AB
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 87-2584 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 87-2584 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu