Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mitsubishi LANCER V (CB_A, CD_A, CE_A) EVO I (CD9A) (1992.10-1993.12) 250km » 87-2777 elstock
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer V (cb_a, Cd_a, Ce_a) Evo I (cd9a) (1992.10-1993.12) 250km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 87-2777 ELSTOCK

87-2777 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 87-2777
155.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

87-2777

producent:

ELSTOCK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów86-2777
Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Strona zabudowyprzed osią
Ograniczenia producentaATE
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]48
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]14
Typ tarczy hamulcowejpełny
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]330
MateriałStal
Ciężar netto [kg]2,4
nr EAN5704651061384

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 87-2777 ELSTOCK

Koszt kaucji: 135.30 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. JEEP T. GRAND CHEROKEE 3,0 CRD/3,6-6,4 4X4 10- PR
numery OEM:
JEEP      68052376AA
JEEP      K68052376AA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 87-2777 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 87-2777 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu