Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek Renault 19 I Chamade (L53_) 1.9 TD (L53K) (1990.09-1992.04) 92km » 460002 era
wybrany samochód: 
Renault 19 I Chamade (l53_) 1.9 Td (l53k) (1990.09-1992.04) 92km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Silnik wycieraczek, OEM 460002 ERA

460002 Silnik wycieraczek, OEM ERA
166.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:2 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

460002

dostawca:

ERA

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Napięcie [V]12
Moc znamionowa [W]30
Strona zabudowyz przodu
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ilość połączeń4
nr EAN8053379044375
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Silnik wycieraczek, OEM 460002 ERA

numery OEM:
VOLKSWAGEN      1J0 955 119 A
VOLKSWAGEN      1J0 955 119 B
VOLKSWAGEN      1J1 955 113 C

Zastosowanie Silnik wycieraczek, OEM 460002 ERA w samochodach:

Opinie Klientów o Silnik wycieraczek, OEM 460002 ERA:

Celestyn, Mikołów
2022-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.