Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek Mercedes-benz KLASA E T-Model (S124) E 250 Turbo D (1993.06-1996.06) 126km » 460355A era
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Klasa E T-model (s124) E 250 Turbo D (1993.06-1996.06) 126km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Silnik wycieraczek 460355A ERA

460355A Silnik wycieraczek ERA
406.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

460355A

producent:

ERA

Status produktu: Normalny
Napięcie [V]12
Strona zabudowyz tyłu
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ilość połączeń3
nr EAN8053379004058

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Silnik wycieraczek 460355A ERA

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      454 820 02 08
MERCEDES-BENZ      A 454 820 02 08
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Silnik wycieraczek 460355A ERA w samochodach:

Opinie Klientów o Silnik wycieraczek 460355A ERA:

Celestyn, Mikołów
2022-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.