Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Mg MGB kabriolet 1.8 (N3) (1962.05-1980.12) 92km » 880534A era
wybrany samochód: 
Mg Mgb Kabriolet 1.8 (n3) (1962.05-1980.12) 92km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wtyczka, cewka zapłonowa 880534A ERA

880534A Wtyczka, cewka zapłonowa ERA
32.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

880534A

producent:

ERA

Status produktu: Normalny
nr EAN8053379167692

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wtyczka, cewka zapłonowa 880534A ERA

numery OEM:
VOLKSWAGEN      04C 905 110 A
VOLKSWAGEN      04C 905 110 B
VOLKSWAGEN      04C 905 110 C
VOLKSWAGEN      04C 905 110 D
VOLKSWAGEN      04C 905 110 E
VOLKSWAGEN      04C 905 110 F
VOLKSWAGEN      04C 905 110 H
VOLKSWAGEN      04C 905 110 J
VOLKSWAGEN      04C 905 110 K
VOLKSWAGEN      04C 905 110 L
VOLKSWAGEN      04E 905 110
VOLKSWAGEN      04E 905 110 A
VOLKSWAGEN      04E 905 110 B
VOLKSWAGEN      04E 905 110 C
VOLKSWAGEN      04E 905 110 D
VOLKSWAGEN      04E 905 110 E
VOLKSWAGEN      04E 905 110 F
VOLKSWAGEN      04E 905 110 H
VOLKSWAGEN      04E 905 110 K
VOLKSWAGEN      04E 905 110 L
VOLKSWAGEN      04E 905 110 M
VOLKSWAGEN      04E 905 110 N
VOLKSWAGEN      04E 905 110 P
VOLKSWAGEN      04E 905 110 R
VOLKSWAGEN      OE0 4E9 051 99H
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wtyczka, cewka zapłonowa 880534A ERA w samochodach:

Opinie Klientów o Wtyczka, cewka zapłonowa 880534A ERA:

Kamil, Warszawa
2024-05-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
RAFAŁ, JANOWIEC
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.