Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Mitsubishi LANCER IV (C6_A, C7_A) 1.3 (C61A) (1988.08-1992.05) 70km » 885003 era
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Iv (c6_a, C7_a) 1.3 (c61a) (1988.08-1992.05) 70km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Jednostka sterująca, układ zapłonowy 885003 ERA

885003 Jednostka sterująca, układ zapłonowy ERA
56.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

885003

producent:

ERA

Status produktu: Normalny
Ilość połączeń7
nr EAN8053379094493

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Jednostka sterująca, układ zapłonowy 885003 ERA

numery OEM:
BMW      12 14 1 244 089
BMW      12 14 1 244 191
BMW      12 14 1 244 477
BMW      12 14 1 244 481
OPEL      12 08 241
OPEL      12 08 243
OPEL      12 08 246
VOLVO      1317809
VOLVO      1389939
VOLKSWAGEN      211 902 351 A
VOLKSWAGEN      211 905 351
VOLKSWAGEN      211 905 351 B
VOLKSWAGEN      211 905 351 D
VOLKSWAGEN      211 905 351 E

Zastosowanie Jednostka sterująca, układ zapłonowy 885003 ERA w samochodach:

Opinie Klientów o Jednostka sterująca, układ zapłonowy 885003 ERA:

Kamil, Warszawa
2024-05-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
RAFAŁ, JANOWIEC
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.