Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Opel CORSA C (X01) 1.7 CDTI (F08, F68) (2003.06-2009.12) 100km » 9.6027 facet eps
wybrany samochód: 
Opel Corsa C (x01) 1.7 Cdti (f08, F68) (2003.06-2009.12) 100km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6027 FACET EPS

9.6027 Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent FACET EPS
128.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

EPS 1.970.127, KW 470 127

numer części:

9.6027

producent:

FACET EPS

Status produktu: Normalny
Opór [Ohm]0,63
Opór [Ohm]3500
nr EAN8012510050590

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6027 FACET EPS

numery OEM:
AUDI      811 905 115
VOLKSWAGEN      811 905 115
zamienniki:
V10-70-0069
brak
VEMO
DLB246
brak
LUCAS ELECTRICAL
DLB401
brak
LUCAS ELECTRICAL

Zastosowanie Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6027 FACET EPS w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6027 FACET EPS:

2020-11-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.