Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Audi A5 kabriolet (F57, F5E) S5 quattro (2017.03-???) 354km » 9.6334 facet eps
wybrany samochód: 
Audi A5 Kabriolet (f57, F5e) S5 Quattro (2017.03-???) 354km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6334 FACET EPS

9.6334 Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent FACET EPS
104.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

EPS 1.970.434, KW 470 434

numer części:

9.6334

producent:

FACET EPS

Status produktu: Normalny
nr EAN8012510021040

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6334 FACET EPS

numery OEM:
AUDI      022 905 100 P
AUDI      022 905 715 B
AUDI      022 905 715 D
PORSCHE      955 602 101 00
PORSCHE      955 602 101 01
PORSCHE      955 602 101 02
PORSCHE      955 602 101 03
PORSCHE      955 602 101 04
PORSCHE      955 602 101 05
PORSCHE      958 602 101 00
PORSCHE      PAB 905 715
SEAT      022 905 100 E
SEAT      022 905 100 H
SEAT      022 905 100 P
SEAT      022 905 715
SKODA      022 905 715
VOLKSWAGEN      022 905 100 B
VOLKSWAGEN      022 905 100 E
VOLKSWAGEN      022 905 100 H
VOLKSWAGEN      022 905 100 L
VOLKSWAGEN      022 905 100 P
VOLKSWAGEN      022 905 100 S
VOLKSWAGEN      022 905 100 T
VOLKSWAGEN      022 905 715
VOLKSWAGEN      022 905 715 B
VOLKSWAGEN      022 905 715 D

Zastosowanie Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6334 FACET EPS w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6334 FACET EPS:

ALFRED, TALLINN
2020-11-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.