Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Ssangyong KORANDO (CK) 2.0 e-XGi 4WD (2012.02-???) 147km » 9.6335 facet eps
wybrany samochód: 
Ssangyong Korando (ck) 2.0 E-xgi 4wd (2012.02-???) 147km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6335 FACET EPS

9.6335 Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent FACET EPS
104.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

EPS 1.970.435, KW 470 435

numer części:

9.6335

producent:

FACET EPS

Status produktu: Normalny
nr EAN8012510020982

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6335 FACET EPS

numery OEM:
FORD      1 120 169
FORD      1 252 407
FORD      1 331 283
FORD      1 362 718
FORD      1 673 468
FORD      6M21-12029-AA
FORD      YM21-12029-AA
FORD      YM21-12029-AB
FORD      YM21-12029-AC
FORD      YM21-12029-AD
SEAT      022 905 100 A
SEAT      022 905 100 D
SEAT      022 905 100 G
SEAT      022 905 100 K
SEAT      022 905 100 N
SEAT      022 905 715 C
VOLKSWAGEN      022 905 100 A
VOLKSWAGEN      022 905 100 AC
VOLKSWAGEN      022 905 100 D
VOLKSWAGEN      022 905 100 G
VOLKSWAGEN      022 905 100 K
VOLKSWAGEN      022 905 100 N
VOLKSWAGEN      022 905 715 C
zamienniki:
V10-70-0064
brak
VEMO
JM5266
brak
JANMOR
DMB910
brak
LUCAS ELECTRICAL

Zastosowanie Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6335 FACET EPS w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6335 FACET EPS:

ALFRED, TALLINN
2020-11-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.