Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Citroën JUMPY III Furgon (V_) 2.0 BlueHDi 145 4x4 (2022-???) 144km » 840 0623 10 fag
wybrany samochód: 
Citroën Jumpy Iii Furgon (v_) 2.0 Bluehdi 145 4x4 (2022-???) 144km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 840 0623 10 FAG

840 0623 10 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego FAG
fag 840 0623 10
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 840 0623 10
840 0623 10
33.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (9 ocen)
numer części:

840 0623 10

producent:

FAG

Status produktu: Normalny
Wymiar stożka [mm]14,8
Gwint zewn. [mm]M16x1,0
nr EAN4014870440565

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 840 0623 10 FAG

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: FIAT 125, 132, 1500, 1500-2300, ARGENTA, LADA 1200-1500, 1200-1600, NADESCHDA, NIVA, NIVA TRAVEL, NOVA, TOSCANA 1.2-2.5D 07.62-
numery OEM:
FIAT      410 0024
FIAT      4100024
FIAT      419 3224
FIAT      4193224
FIAT      4327142
FIAT      4327143
FIAT      434 3762
FIAT      4343762
FIAT      599 5268
FIAT      5995268
LADA      2101-3003057
LADA      2101.300.3057
LADA      21013003057
LANCIA      83375679
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 840 0623 10 FAG w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 840 0623 10 FAG:

2022-05-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-07
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-14
 3/5
Drążki do Skody Roomster, wersja dla pompy TRW ma błąd konstrukcyjny t.j w miejscu zagłębienia na osłonkę wymiar wynosi ok. 17 mm. a oryginalne drążki z pierwszego montażu miały 20 mm. Musiałem kombinować i grzać osłony, aby się obkurczyły i złapać je na trytki zamiast na opaski sprężynowe, gdyż były za luźne.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Informacje o producencie części zamiennych FAG


Firma FAG jest jednym z wiodących producentów części samochodowych na świecie. Poniżej przedstawiam krótki rys historyczny, zakres produkcji oraz lokalizacje fabryk tej firmy.

Rys historyczny: Firma FAG została założona w 1883 roku w niemieckim mieście Schweinfurt. Pierwotnie była to fabryka łożysk kulkowych, a nazwa "FAG" jest skrótem od niemieckiej nazwy "Fischers Aktien-Gesellschaft". W latach 20. i 30. firma rozszerzyła swoją działalność na produkcję łożysk tocznych i wałów napędowych. W czasie II wojny światowej firma FAG była jednym z głównych dostawców łożysk dla niemieckiego przemysłu zbrojeniowego. Po wojnie firma kontynuowała swoją działalność, skupiając się na produkcji części samochodowych.

Zakres produkcji: FAG produkuje szeroki zakres części samochodowych, w tym łożyska kulkowe, łożyska toczne, łożyska wałeczkowe, układy kierownicze, systemy hamulcowe, układy napędowe oraz elementy zawieszenia. Produkty te są stosowane w różnych typach pojazdów, w tym w samochodach osobowych, ciężarowych, motocyklach oraz pojazdach przemysłowych.

Lokalizacje fabryk: FAG ma swoje fabryki na całym świecie, w tym w Europie, Azji, Ameryce Północnej i Południowej. Niektóre z najważniejszych fabryk firmy to:

  • Schweinfurt w Niemczech, gdzie znajduje się siedziba firmy oraz fabryka produkująca łożyska kulkowe i wałki napędowe;
  • Jinye w Chinach, gdzie produkowane są głównie łożyska kulkowe i łożyska wałeczkowe;
  • Puebla w Meksyku, gdzie produkowane są łożyska kulkowe i łożyska wałeczkowe;
  • Winsted w Stanach Zjednoczonych, gdzie produkowane są łożyska kulkowe.

Firma FAG jest częścią koncernu Schaeffler Group, który jest jednym z największych producentów łożysk na świecie.