Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Citroën C-ELYSEE (DD_) 1.2 VTi 82 (2014.12-???) 82km » 180721 febi bilstein
wybrany samochód: 
Citroën C-elysee (dd_) 1.2 Vti 82 (2014.12-???) 82km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 320mm) 180721 FEBI BILSTEIN

180721 Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 320mm)  FEBI BILSTEIN
febi 180721

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

180721

producent:

FEBI BILSTEIN

Długość [mm]320
Średnica zewnętrzna [mm]36
Wymiar gwintu zewnętrznegoM16 x 1,5
Wymiar gwintu zewnętrznegoM14 x 1,5
Rozmiar klucza13
Rozmiar klucza32
Lokalizacja w aucieOś przednia, z lewej strony
Lokalizacja w aucieOś przednia, z prawej
Ciężar [kg]0,665
Artykuł oraz informacja uzupełniającaZ przeciwnakrętką
EAN4054224807217
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 320mm) 180721 FEBI BILSTEIN

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 320mm) pasuje do: FIAT TIPO 1.0-1.6D 10.15-
numery OEM:
FIAT      52014014
FIAT      52014014 SK
FIAT      52128217
FIAT      52128217 SK
FIAT      77367378
FIAT      77367378 SK
GREAT WALL      FI4156
zamienniki:
SS9261
brak
FAI
S030942
brak
GSP
0605754
brak
OCAP
AX7135
brak
BIRTH

Zastosowanie Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 320mm) 180721 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Opinie Klientów o Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 320mm) 180721 FEBI BILSTEIN:

Robert, Wiele
2022-10-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Ełk
2023-04-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Jawor
2024-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Górażdże
2022-05-09
 5/5
Regulator napiecia GER 001
Tomasz, Ełk
2023-04-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Wołomin
2020-02-24
 5/5
Polecam zakupy szybka dostawa możliwości płatności online. 41094 dobra jakość i cena
Marcin, Jawor
2024-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Grodków
2021-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Brzeźnica
2024-09-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Grabica
2023-10-14
 5/5
Jestem bardzo zadowolony
Robert, Wiele
2022-10-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Bezrzecze
2019-12-19
 5/5
Zakup 42471 febi z polecenia mechanika

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.