Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Bmw C1 C 1 200 Basis (C1) (2000.12-2003.02) 18km » 184613 febi bilstein
wybrany samochód: 
Bmw C1 C 1 200 Basis (c1) (2000.12-2003.02) 18km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PÓŁOŚ NAPĘDOWA CITROEN 184613 FEBI BILSTEIN

184613 PÓŁOŚ NAPĘDOWA CITROEN FEBI BILSTEIN
febi 184613
PÓŁOŚ NAPĘDOWA CITROEN 184613
311.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

184613

producent:

FEBI BILSTEIN

oś przednia, z prawej
Ciężar [kg] 4,768
z nakrętką
Wymiar gwintu M22x1,5
Zewn. uzębienie, od strony koła 24
Zewnętrzne uzębienie, od strony mech. różnicowego 23
Min. długość [mm] 838
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 71,9
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 70
parzyste numery artykułów 182114

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PÓŁOŚ NAPĘDOWA CITROEN 184613 FEBI BILSTEIN

Półoś napędowa przód P 838mm pasuje do: CITROEN C1, C1 II, PEUGEOT 107, 108, TOYOTA AYGO, AYGO/HATCHBACK 1.0 06.05-
numery OEM:
PEUGEOT      16 123 468 80
PEUGEOT      3273.JR
PEUGEOT      B000903580
TOYOTA      43410-0H010
TOYOTA      43410-0H040
TOYOTA      43410-0H050

Zastosowanie PÓŁOŚ NAPĘDOWA CITROEN 184613 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.