Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3, PV3) 1.5 eTSI (2024-???) 116km » 43155 febi bilstein
wybrany samochód: 
Skoda Octavia Iv (nx3, Nn3, Pv3) 1.5 Etsi (2024-???) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, ProKit 43155 FEBI BILSTEIN

43155 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, ProKit FEBI BILSTEIN
febi 43155
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, ProKit 43155
43155
67.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

43155

producent:

FEBI BILSTEIN

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów43156
Długość [mm]184
Grubość [mm]70,0
Gwint wewnętrzny [mm]M12 x 1,5
Gwint zewn. [mm]M12 x 1,25
Rozmiar klucza19
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Ciężar [kg]0,61
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz nakrętką koronową
nr EAN4027816431558

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, ProKit 43155 FEBI BILSTEIN

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: LEXUS GS, LS, SC, TOYOTA ARISTO 3.0/4.0/4.3 12.89-07.10
numery OEM:
TOYOTA      45470-59015
LEXUS      45470-59015
zamienniki:
43-0856
brak
KAGER
50813
brak
SPIDAN
QR3757S
brak
QUINTON
J4822113
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
230972
brak
A.B.S.
8500 13172
brak
KAWE

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, ProKit 43155 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, ProKit 43155 FEBI BILSTEIN:

Tomasz, Ełk
2023-04-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Jawor
2024-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Grodków
2021-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Jawor
2024-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Bezrzecze
2019-12-19
 5/5
Zakup 42471 febi z polecenia mechanika
Wioletta, Grabica
2023-10-14
 5/5
Jestem bardzo zadowolony
Mariusz, Wołomin
2020-02-24
 5/5
Polecam zakupy szybka dostawa możliwości płatności online. 41094 dobra jakość i cena
Piotr, Górażdże
2022-05-09
 5/5
Regulator napiecia GER 001
Jacek, Brzeźnica
2024-09-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Ełk
2023-04-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Wiele
2022-10-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Wiele
2022-10-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.