Tryb pracy | mechaniczne |
Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem zębatym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pokrywą |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym pompy wodnej |
Materiał wirnika pompy wody | blacha stalowa |
nr EAN | 8032747264126 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna PA579 GRAF
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
026121010, 026121010C, 026121010CV, 026121010CX, 026121010F, 026121010FV, 026121010FX, 026121010V, 026121010X, 037121010, 037121010A, 068121010A, 068121010AX
026121010, 026121010C, 026121010CV, 026121010CX, 026121010F, 026121010FV, 026121010FX, 026121010V, 026121010X, 037121010, 037121010A, 068121010A, 068121010AX
026121010CX, 026121010F, 037121010, 037121010A
1031879
AUDI | 026 121 010 | |
AUDI | 026 121 010C | |
AUDI | 026 121 010CV | |
AUDI | 026 121 010CX | |
AUDI | 026 121 010F | |
AUDI | 026 121 010FV | |
AUDI | 026 121 010FX | |
AUDI | 026 121 010V | |
AUDI | 026 121 010X | |
AUDI | 037 121 010 | |
AUDI | 037 121 010A | |
AUDI | 068 121 010A | |
AUDI | 068 121 010AX | |
FORD | 1031879 | |
SEAT | 026 121 010CX | |
SEAT | 026 121 010F | |
SEAT | 037 121 010 | |
SEAT | 037 121 010A | |
SKODA | 026 121 010CX | |
SKODA | 026 121 010F | |
SKODA | 037 121 010 | |
SKODA | 037 121 010A | |
VOLKSWAGEN | 026 121 010 | |
VOLKSWAGEN | 026 121 010C | |
VOLKSWAGEN | 026 121 010CV | |
VOLKSWAGEN | 026 121 010CX | |
VOLKSWAGEN | 026 121 010F | |
VOLKSWAGEN | 026 121 010FV | |
VOLKSWAGEN | 026 121 010FX | |
VOLKSWAGEN | 026 121 010V | |
VOLKSWAGEN | 026 121 010X | |
VOLKSWAGEN | 037 121 010 | |
VOLKSWAGEN | 037 121 010A | |
VOLKSWAGEN | 068 121 010A | |
VOLKSWAGEN | 068 121 010AX |
Zastosowanie Pompa wodna PA579 GRAF w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna PA579 GRAF:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.