Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Toyota SEQUOIA (_K3_, _K4_) 4.7 4WD (UCK45_, UCK45L) (2000.09-2007.10) 238km » 5DA 193 175-671 hella
wybrany samochód: 
Toyota Sequoia (_k3_, _k4_) 4.7 4wd (uck45_, Uck45l) (2000.09-2007.10) 238km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 5DA 193 175-671 HELLA

5DA 193 175-671 Cewka zapłonowa HELLA
119.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

5DA 193 175-671

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Sposób montażuprzykręcany
Liczba otworów do mocowania4
Napięcie znamionowe [V]12
Ilość biegunów3
Cewka zapłonowaWtykowa cewka zapłonowa
nr EAN4082300563153

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 5DA 193 175-671 HELLA

Cewka zapłonowa pasuje do: ALFA ROMEO 147, 156, 166, GT, GTV, SPIDER, FIAT COUPE, LANCIA KAPPA, THESIS 2.0-3.2 08.94-09.10
numery OEM:
ALFA ROMEO      60562701
ALFA ROMEO      60810690
FIAT      60562701
FIAT      60810690
IVECO      8024 220
LANCIA      60562701
LANCIA      60810690
zamienniki:

Zastosowanie Cewka zapłonowa 5DA 193 175-671 HELLA w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 5DA 193 175-671 HELLA:

Robert, Frysztak
2025-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Warszawa
2021-06-20
 5/5
Działa prawidłowo.
Krystian, Oborniki Śląskie
2024-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Gorlice
2023-12-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.