Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Volvo 9700 9700 (2009-???) 420km » 5DA 358 000-711 hella
wybrany samochód: 
Volvo 9700 9700 (2009-???) 420km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 5DA 358 000-711 HELLA

5DA 358 000-711 Cewka zapłonowa HELLA
107.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

5DA 358 000-711

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Sposób montażuprzykręcany
Liczba otworów do mocowania2
Napięcie znamionowe [V]12
Ilość biegunów6
Cewka zapłonowaCewka zapłonowa z elektronicznym rozdzielaczem
nr EAN4082300623673

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 5DA 358 000-711 HELLA

Cewka zapłonowa pasuje do: AUDI 80 B3, 80 B4, 90 B3, A6 C4, CABRIOLET B3, COUPE B3, MITSUBISHI PAJERO I, SEAT ALHAMBRA, AROSA, INCA, SKODA FAVORIT, FAVORIT FORMAN, FELICIA CUBE 1.0-2.8 01.83-03.10
numery OEM:
AUDI      6N0 905 104
AUDI      701 905 104 A
AUDI      867 905 105 A
SEAT      6N0 905 104
SEAT      701 905 104 A
SEAT      867 905 105 A
SKODA      004 050 014
SKODA      405 001 6
SKODA      6N0 905 104
SKODA      701 905 104 A
SKODA      867 905 105 A
VOLKSWAGEN      004 050 014
VOLKSWAGEN      004 050 016
VOLKSWAGEN      6N0 905 104
VOLKSWAGEN      701 905 104 A
VOLKSWAGEN      867 905 105 A

Zastosowanie Cewka zapłonowa 5DA 358 000-711 HELLA w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 5DA 358 000-711 HELLA:

Marcin, Warszawa
2021-06-20
 5/5
Działa prawidłowo.
Krystian, Oborniki Śląskie
2024-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Frysztak
2025-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Gorlice
2023-12-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.