Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Opel ASTRA H Kombi (A04) 1.4 LPG (L35) (2009.08-2010.10) 90km » 5DA 358 057-281 hella
wybrany samochód: 
Opel Astra H Kombi (a04) 1.4 Lpg (l35) (2009.08-2010.10) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 5DA 358 057-281 HELLA

5DA 358 057-281 Cewka zapłonowa HELLA
133.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

5DA 358 057-281

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Sposób montażuprzykręcany
Napięcie znamionowe [V]12
Ilość biegunów3
Cewka zapłonowaWtykowa cewka zapłonowa
nr EAN4082300739336

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 5DA 358 057-281 HELLA

Cewka zapłonowa pasuje do: NISSAN MAXIMA / MAXIMA QX V, MAXIMA VI, MURANO I, MURANO II, PATHFINDER II, PATHFINDER III, QUEST, TEANA I, XTERRA, RENAULT ESPACE IV, VEL SATIS 2.3-4.0 03.00-
numery OEM:
NISSAN      22433-8J115
NISSAN      22433-8J11C
NISSAN      22448-8J100
NISSAN      22448-8J110
NISSAN      22448-8J111
NISSAN      22448-8J115
NISSAN      22448-8J11C
NISSAN      22448-8J225
RENAULT      77 01 070 071
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 5DA 358 057-281 HELLA w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 5DA 358 057-281 HELLA:

2021-06-20
 5/5
Działa prawidłowo.
2024-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-12-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.