Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Honda CBR ( - 600cc) CBR 600 F Sport (PC35) (2001.01-2002.12) 106km » 5DA 358 168-301 hella
wybrany samochód: 
Honda Cbr ( - 600cc) Cbr 600 F Sport (pc35) (2001.01-2002.12) 106km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 5DA 358 168-301 HELLA

5DA 358 168-301 Cewka zapłonowa HELLA
145.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

5DA 358 168-301

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Cewka zapłonowaDwuiskrowa cewka zapłonowa
Ilość biegunów4
Sposób montażuprzykręcany
Liczba otworów do mocowania4
nr EAN4082300820058

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 5DA 358 168-301 HELLA

Cewka zapłonowa pasuje do: FORD RANGER, FORD USA AEROSTAR, EXPLORER, MUSTANG, RANGER, TAURUS 3.0/3.2/4.0 09.85-12.10
numery OEM:
FORD      90TF-12029-A1A
FORD      E9DF-12029-AA
FORD      E9DZ-12029-A
FORD      F0TZ-12029-A
FORD      F57U-12029-AA
FORD      F57Z-12029-A
FORD      F82U-12029-AA
MAZDA      ZZL0-18-100
MAZDA      ZZM7-18-100
FORD USA      F1DZ-12029-A
FORD USA      F57Z-12029-B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 5DA 358 168-301 HELLA w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 5DA 358 168-301 HELLA:

Robert, Frysztak
2025-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Warszawa
2021-06-20
 5/5
Działa prawidłowo.
Krystian, Oborniki Śląskie
2024-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Gorlice
2023-12-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.