Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Bentley CONTINENTAL coupe (3W_, 393) 6.0 AWD (2015.08-???) 590km » 5DA 358 168-471 hella
wybrany samochód: 
Bentley Continental Coupe (3w_, 393) 6.0 Awd (2015.08-???) 590km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 5DA 358 168-471 HELLA

5DA 358 168-471 Cewka zapłonowa  HELLA
hella 5DA 358 168-471
Cewka zapłonowa  5DA 358 168-471
5DA 358 168-471
hella 5DA 358 168-471 Cewka zapłonowa
Cewka zapłonowa  5DA 358 168-471 hella
Cewka zapłonowa  5DA 358 168-471 hella
Cewka zapłonowa  5DA 358 168-471 hella
Cewka zapłonowa  5DA 358 168-471 hella
82.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

5DA 358 168-471

producent:

HELLA

Napięcie [V]12
Specyfikacje asortymentowaBayonet
Liczba otworów do mocowania2
Ilość biegunów2
Cewka zapłonowaWtykowa cewka zapłonowa
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!
EAN4082300823684
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 5DA 358 168-471 HELLA

Cewka zapłonowa pasuje do: KIA CLARUS, RETONA, SPORTAGE 2.0 04.94-08.03
numery OEM:
CHEVROLET      88921371
HYUNDAI      0K01318100
KIA      0K01318100
zamienniki:

Zastosowanie Cewka zapłonowa 5DA 358 168-471 HELLA w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 5DA 358 168-471 HELLA:

Robert, Frysztak
2025-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Warszawa
2021-06-20
 5/5
Działa prawidłowo.
Krystian, Oborniki Śląskie
2024-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Gorlice
2023-12-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.