
| Długość przewodu [mm] | 720 |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Ilość biegunów | 4 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 4082300652284 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 6PA 009 166-951 HELLA
| AUDI | 030 906 265 BS | |
| AUDI | 030 906 265 BT | |
| AUDI | 032 906 265 E | |
| AUDI | 036 906 265 | |
| AUDI | 06A 906 265 A | |
| AUDI | 06A 906 265 AC | |
| AUDI | 06A 906 265 B | |
| AUDI | 06A 906 265 F | |
| AUDI | 06A 906 265 G | |
| AUDI | 06A 906 265 H | |
| AUDI | 06A 906 265 P | |
| AUDI | 06A 906 265 Q | |
| SEAT | 030 906 265 BS | |
| SEAT | 030 906 265 BT | |
| SEAT | 032 906 265 E | |
| SEAT | 06A 906 265 A | |
| SEAT | 06A 906 265 AC | |
| SEAT | 06A 906 265 B | |
| SEAT | 06A 906 265 F | |
| SEAT | 06A 906 265 G | |
| SEAT | 06A 906 265 H | |
| SEAT | 06A 906 265 P | |
| SEAT | 06A 906 265 Q | |
| SEAT | 369 062 65 | |
| SKODA | 030 906 265 BS | |
| SKODA | 030 906 265 BT | |
| SKODA | 032 906 265 E | |
| SKODA | 06A 906 265 A | |
| SKODA | 06A 906 265 AC | |
| SKODA | 06A 906 265 B | |
| SKODA | 06A 906 265 F | |
| SKODA | 06A 906 265 G | |
| SKODA | 06A 906 265 H | |
| SKODA | 06A 906 265 P | |
| SKODA | 06A 906 265 Q | |
| SKODA | 369 062 65 | |
| VOLKSWAGEN | 030 906 265 BS | |
| VOLKSWAGEN | 030 906 265 BT | |
| VOLKSWAGEN | 032 906 265 E | |
| VOLKSWAGEN | 036 906 265 | |
| VOLKSWAGEN | 06A 906 265 A | |
| VOLKSWAGEN | 06A 906 265 AC | |
| VOLKSWAGEN | 06A 906 265 B | |
| VOLKSWAGEN | 06A 906 265 F | |
| VOLKSWAGEN | 06A 906 265 G | |
| VOLKSWAGEN | 06A 906 265 H | |
| VOLKSWAGEN | 06A 906 265 P | |
| VOLKSWAGEN | 06A 906 265 Q |
Zastosowanie Sonda lambda 6PA 009 166-951 HELLA w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.