Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 8AH 355 460-551 hella

Przewód hamulcowy elastyczny 8AH 355 460-551 HELLA

8AH 355 460-551 Przewód hamulcowy elastyczny HELLA
 

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

AH6055

numer części:

8AH 355 460-551

producent:

HELLA

Długość [mm] 200
Techniczny numer informacyjny AH6055
nr EAN 4082300465068

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 8AH 355 460-551 HELLA

numery OEM:
AUDI      803611775
BMW      10248220024
BMW      34321108134
BMW      34321115697
BMW      34321153107
BMW      34321159881
BMW      34324051524
VOLKSWAGEN      803611775

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 8AH 355 460-551 HELLA w samochodach:

Opinie Klientów o Przewód hamulcowy elastyczny 8AH 355 460-551 HELLA:

2023-03-22
 5/5
Ok

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.