Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Skoda OCTAVIA IV Combi (NX5, PV5) 1.0 TSI e-TEC (2020.06-???) 110km » 8AS 355 660-061 hella
wybrany samochód: 
Skoda Octavia Iv Combi (nx5, Pv5) 1.0 Tsi E-tec (2020.06-???) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 660-061 HELLA

8AS 355 660-061 Cięgło, hamulec postojowy HELLA
47.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

AS6006

numer części:

8AS 355 660-061

producent:

HELLA

Status produktu: Artykuł wychodzący
Długość 1 [mm]1255
Długość 2 [mm]1065
Ciężar [kg]0,520
Techniczny numer informacyjnyAS6006
nr EAN4082300530681

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 660-061 HELLA

numery OEM:
CITROËN      4745F4
FIAT      1472959080
FIAT      4745F4
LANCIA      1472959080
PEUGEOT      4745F4

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 660-061 HELLA w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.