Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 8AS 355 667-281 hella

Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 667-281 HELLA

8AS 355 667-281 Cięgło, hamulec postojowy HELLA

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

AS6728

numer części:

8AS 355 667-281

producent:

HELLA

Długość 1 [mm] 3015
Długość 2 [mm] 1285
Długość 3 [mm] 1285
Ciężar [kg] 1,255
Techniczny numer informacyjny AS6728
nr EAN 4082300537901

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 667-281 HELLA

Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 667-281 ma zastosowanie do modeli samochodów

CHEVROLET

IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI

DAEWOO

MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS

Numery OE Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 667-281 producenta HELLA

CHEVROLET

96482028, 96666925

DAEWOO

96482028, 96666925

numery OEM:
CHEVROLET      96482028
CHEVROLET      96666925
DAEWOO      96482028
DAEWOO      96666925
zamienniki:

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 667-281 HELLA w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.