Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 2.0 TFSI quattro (2014.05-2018.09) 252km » 8AS 355 667-281 hella
wybrany samochód: 
Audi A6 C7 (4g2, 4gc) 2.0 Tfsi Quattro (2014.05-2018.09) 252km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 667-281 HELLA

8AS 355 667-281 Cięgło, hamulec postojowy HELLA
184.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

AS6728

numer części:

8AS 355 667-281

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Długość 1 [mm]3015
Długość 2 [mm]1285
Długość 3 [mm]1285
Ciężar [kg]1,255
Techniczny numer informacyjnyAS6728
nr EAN4082300537901

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 667-281 HELLA

numery OEM:
CHEVROLET      96482028
CHEVROLET      96666925
DAEWOO      96482028
DAEWOO      96666925
zamienniki:

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 667-281 HELLA w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.