Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 8AS 355 667-891 hella

Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 667-891 HELLA

8AS 355 667-891 Cięgło, hamulec postojowy HELLA
170.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

AS6789

numer części:

8AS 355 667-891

producent:

HELLA

Długość 1 [mm] 1760
Długość 2 [mm] 1580
Długość 3 [mm] 1730
Długość 4 [mm] 1550
Ciężar [kg] 1,387
Techniczny numer informacyjny AS6789
nr EAN 4082300538519

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 667-891 HELLA

numery OEM:
OPEL      13157063
OPEL      13220100
OPEL      13237272
OPEL      13321656
OPEL      13340394
OPEL      522027
OPEL      522030
OPEL      522034
OPEL      522055
OPEL      522069
VAUXHALL      13157063
VAUXHALL      13220100
VAUXHALL      13237272
VAUXHALL      13321656
VAUXHALL      13340394

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 667-891 HELLA w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.