Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » świeca żarowa » 8EG 008 498-551 hella

Świeca żarowa 8EG 008 498-551 HELLA

8EG 008 498-551 Świeca żarowa HELLA
67.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:7 szt.

    Ocena:
numer części:

8EG 008 498-551

dostawca:

HELLA

Konstrukcja świec żarowych zoptymalizowana mocowo
Rozmiar klucza 8mm
Napięcie znamionowe [V] 7
Rodzaj wtyczki Wtyczka okrągła
nr EAN 4082300790207

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 8EG 008 498-551 HELLA

Świeca żarowa pasuje do: AUDI A3, A4 B7, A6 C6, JEEP CHEROKEE, MITSUBISHI GRANDIS, LANCER VIII, SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA II, VW GOLF V, JETTA III, PASSAT B6 2.0D 07.04-

Świeca żarowa 8EG 008 498-551 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Świeca żarowa 8EG 008 498-551 producenta HELLA

VOLKSWAGEN

N10579803, N10579805

MITSUBISHI

MN980406, MN980409

numery OEM:
MITSUBISHI      MN980406
MITSUBISHI      MN980409
VOLKSWAGEN      N 105 798 03
VOLKSWAGEN      N 105 798 05
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Świeca żarowa 8EG 008 498-551 HELLA w samochodach:

Świeca żarowa do silnika samochodowego

Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.