Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » świeca zapłonowa Toyota CELICA coupe (_A4_) 1.6 LT (TA4C) (1979.02-1981.07) 75km » 8EH 188 706-341 hella
wybrany samochód: 
Toyota Celica Coupe (_a4_) 1.6 Lt (ta4c) (1979.02-1981.07) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Świeca zapłonowa, Iridium Pro 8EH 188 706-341 HELLA

8EH 188 706-341 Świeca zapłonowa, Iridium Pro HELLA
hella 8EH 188 706-341

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

IM8RC5-8P

numer części:

8EH 188 706-341

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Moment dokręcenia [Nm]25
Odstęp elektrod0,8
Długość gwintu [mm]19
Gwint zewn. [mm]14
Rozmiar klucza16
Świeca zapłonowa1 elektroda masowa
nr EAN4082300510584

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Świeca zapłonowa, Iridium Pro 8EH 188 706-341 HELLA

Świeca zapłonowa RACING (cena za 1szt.) pasuje do: OPEL ASTRA H, ASTRA H GTC, ASTRA J, ASTRA J GTC, CORSA D, CORSA E, INSIGNIA A, MERIVA A, SAAB 9-5 1.6 09.05-
numery OEM:
OPEL      1214528
OPEL      55564763
SAAB      55 564 763
VAUXHALL      55 564 763
CHEVROLET      12 14 528
CHEVROLET      55 564 763
DAEWOO      12 14 528
DAEWOO      55 564 763
PONTIAC      12 14 528
PONTIAC      55 564 763
BUICK      12 14 528
BUICK      55 564 763
CADILLAC      12 14 528
CADILLAC      55 564 763
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Świeca zapłonowa, Iridium Pro 8EH 188 706-341 HELLA w samochodach:

Opinie Klientów o Świeca zapłonowa, Iridium Pro 8EH 188 706-341 HELLA:

Aneta, Szczecin
2024-06-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Damian, Łowicz
2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Świeca zapłonowa


Świeca zapłonowa odpowiada za wytworzenie iskry w komorze spalania silników z zapłonem iskrowym, czyli popularnych benzyniaków. Jej nieprawidłowe działanie negatywnie wpływa na zachowanie ciągłości cyklu spalania, co w efekcie zaburza pracę silnika.

Zasada działania świecy jest bardzo prosta. Wysokie napięcie podłączone jest do elektrody centralnej umieszczonej w ceramicznym izolatorze. Iskra powstaje pomiędzy tą właśnie elektrodą a elektrodą boczną, która poprzez gwintowany korpus obudowy, podłączona jest do masy.

Świece zapłonowe sprzedaje się w trzech podstawowych kategoriach. Kryterium podziału w tym przypadku jest typ elektrody. Może to być element standardowy, irydowy lub platynowy.

Ważnym parametrem dotyczącym świec zapłonowych jest minimalna temperatura samooczyszczenia (dotyczy zanieczyszczeń powstałych w wyniku procesu spalania) oraz temperatura żarzenia (maksymalna temperatura pracy). Warto wiedzieć, że świeca wykazuje największą skuteczność w przedziale temperatur od 450 do 850 stopni Celsjusza.