Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » świeca zapłonowa Volvo F10 F 10/300 (1984-1986) 299km » 8EH 188 706-361 hella
wybrany samochód: 
Volvo F10 F 10/300 (1984-1986) 299km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Świeca zapłonowa, Iridium Pro 8EH 188 706-361 HELLA

8EH 188 706-361 Świeca zapłonowa, Iridium Pro HELLA
hella 8EH 188 706-361
27.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

IM9RC-7P

numer części:

8EH 188 706-361

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Gwint zewn. [mm]14
Odstęp elektrod0,7
Długość gwintu [mm]19
Wymiar gwintuM14 x 1.25
Skok gwintu [mm]1,25
Rozmiar klucza16
Moment dokręcenia [Nm]25
Świeca zapłonowa1 elektroda masowa
nr EAN4082300510607

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Świeca zapłonowa, Iridium Pro 8EH 188 706-361 HELLA

Świeca zapłonowa (cena za 1szt.) pasuje do: OPEL ADAM, ASTRA J, ASTRA J GTC, CASCADA, CORSA D, CORSA E, INSIGNIA A, MERIVA B, MOKKA / MOKKA X, ZAFIRA C 1.4/1.4LPG 12.09-
numery OEM:
OPEL      12 14 066
OPEL      55 57 6026
CHEVROLET      12 14 066
CHEVROLET      55576026
DAEWOO      12 14 066
DAEWOO      55 576 026
PONTIAC      12 14 066
PONTIAC      55576026
BUICK      12 14 066
BUICK      55 576 026
CADILLAC      12 14 066
CADILLAC      55 576 026
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Świeca zapłonowa, Iridium Pro 8EH 188 706-361 HELLA w samochodach:

Opinie Klientów o Świeca zapłonowa, Iridium Pro 8EH 188 706-361 HELLA:

Damian, Łowicz
2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aneta, Szczecin
2024-06-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Świeca zapłonowa


Świeca zapłonowa odpowiada za wytworzenie iskry w komorze spalania silników z zapłonem iskrowym, czyli popularnych benzyniaków. Jej nieprawidłowe działanie negatywnie wpływa na zachowanie ciągłości cyklu spalania, co w efekcie zaburza pracę silnika.

Zasada działania świecy jest bardzo prosta. Wysokie napięcie podłączone jest do elektrody centralnej umieszczonej w ceramicznym izolatorze. Iskra powstaje pomiędzy tą właśnie elektrodą a elektrodą boczną, która poprzez gwintowany korpus obudowy, podłączona jest do masy.

Świece zapłonowe sprzedaje się w trzech podstawowych kategoriach. Kryterium podziału w tym przypadku jest typ elektrody. Może to być element standardowy, irydowy lub platynowy.

Ważnym parametrem dotyczącym świec zapłonowych jest minimalna temperatura samooczyszczenia (dotyczy zanieczyszczeń powstałych w wyniku procesu spalania) oraz temperatura żarzenia (maksymalna temperatura pracy). Warto wiedzieć, że świeca wykazuje największą skuteczność w przedziale temperatur od 450 do 850 stopni Celsjusza.