Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Mazda 626 II coupe (GC) 1.6 (GC1061) (1982.11-1987.07) 82km » 8EL 011 710-881 hella
wybrany samochód: 
Mazda 626 Ii Coupe (gc) 1.6 (gc1061) (1982.11-1987.07) 82km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 8EL 011 710-881 HELLA

8EL 011 710-881 Alternator HELLA
hella 8EL 011 710-881
Alternator 8EL 011 710-881
8EL 011 710-881
611.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

CA1885IR

numer części:

8EL 011 710-881

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Nowa część bez depozytu
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]120
Koła pasowez kołem pasowym wolnobieżnym
Ø koła pasowego [mm]62
Ilość żeber6
niewymagany zwrot starej części
nr EAN4082300334067

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 011 710-881 HELLA

Alternator (14V, 120A) pasuje do: ALFA ROMEO 159, FIAT BRAVO II, CROMA, CROMA/KOMBI, GRANDE PUNTO, STILO, OPEL ASTRA H, ASTRA H GTC, ASTRA H/KOMBI, SIGNUM, VECTRA C, VECTRA C GTS, ZAFIRA B 1.9D 09.03-
numery OEM:
ALFA ROMEO      71773263
ALFA ROMEO      73503235
FIAT      71773263
FIAT      73503235
OPEL      12 04 436
OPEL      13117341
OPEL      62 04 188
OPEL      93169032
OPEL      93169033
OPEL      93180102
OPEL      9562209
OPEL      R1530100
VAUXHALL      12 04 436
VAUXHALL      13117341
VAUXHALL      62 04 188
VAUXHALL      93169032
VAUXHALL      93169033
VAUXHALL      93180102
VAUXHALL      9562209
VAUXHALL      R1530100
FERRARI      735 0323 5

Zastosowanie Alternator 8EL 011 710-881 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów